Saturday 22 September 2012

LEGA !

Silent Readers :)
Hye semua :)

Lama tak dengar aku membebel kannn ? Haaa , setelah sekian lama menyepi . Mesti ramai yg mencari-cari aku kann ? *perasan lebih aku ni* hehehe xD Ingat kau tu ARTIS ke semua orang nak cari-cari haaaa ? ? Erkk -___-

Actually, untuk entry kali ni , aku nak cerita pasal minggu terakhir kuliah . Sepanjang minggu ni , quiz and test punya lah berderet-deret . Biasa laa kan , nama pun dah minggu akhir . Time tu laa pun lecturer nak buat quiz and test bagai . Tapi if buat awal-awal pun macam aku ready je . hahaha

Nasib baik minggu lepas aku ada class tiga hari je . Kalau seminggu tak tentu arah laaa kitorang semua . Yelaaa , daripada hari selasa sampai khamis tu class sampai malam . Actually bukan class sampai malam . Tapi test kitorang tu waktu malam . Tu yang terasa penat je tu . Terpaksa menapak ke fakulti yang kt hujung dunia tu . huhu . Tapi berkorban sikit apa salahnya kann ? heeee~

Terasa LEGA gilaa bila dah habis semua test and quiz . Hilang semua stress and terasa lapang sikit . hehe . Time nak final pun aku tak rasa se"stress" ni tau . Yelaaa , at least semua paper final ada gap beberapa hari . So , confirm cukup masa nak baca semua . Yang test and quiz ni pulak tiap hari ada . huhu . Takpa takpa , dah lepas semuanya .

Sekarang ni tengah STUDY WEEKS . Orang lain time study weeks semua duk pakat stay kat kampus buat revision semua . Yang aku ni pulak dengan gembiranya balik rumah tengah guling2 atas katil taip entry baru . muehehehe . *yang guling2 tu tipu je* hehe

Lepas balik cuti study weeks ni , terus kena fokus untuk final yg tinggal beberapa hari je lagi . Habis je final , cuti sem  then terus naik part 4 . Wahh ! cepatnya masa berlalu . Setahun je lagi nak habis diploma . hehe . Then terus kahwin . Eh ? Gatai hang ni Liza . Calon pun takda . Berangan je lebih . hahaha

So, good luck kawan2 yg bakal menghadapi final sama macam aku . Hope boleh buat yg terbaik then dapat DL lagi . Amiiinnnnn :)





No comments:

Post a Comment