Wednesday 8 August 2012

First Time Blogging !

Silent Readers :)
Tengok kat entry aku tuu . For the first time aku buat blog wehh ! Selama ni duk sibuk sibuk baca blog orang jee . gelak sana , gelak sini . muehehe . laa ni aku ada blog sendiri . macam tak percaya . hahahaha :D terasa macam bangga je buat blog ni . ye laa , aku mana pro sangat nak berblogging blogging ni . nak edit sana , edit sini . update sana , update sini . potpet potpet . hahaha . serious tak tahu . huhu . ni pun baru nak try sikit sikit .


terasa macam nak lompat macam ni je . hahaha . oppps!

Actually , the main reason aku buat blog ni sebab "ASSIGNMENT" . agak agak korang percaya takk ? ahhh , tak peduli . korang kena percaya jugak . hahaha . Lecturer kitorang suruh kitorang buat personal blog.  So macam macam masalah yg timbul untuk kitorang yang first time buat blog ni . Contoh yg berlaku kat diri aku sendiri . nak pilih layout pun punya laa ambik masa yg lama sebab semua lawa lawa . tak tahu mana nak pilih . haha. yg aku dah pilih ni atas sebab pakai tekan ikut suka . hahaha . Belasah laaa . Asalkan buat . kan kan kan ?

Tapi aku rasa dah alang alang tu , maybe lepas ni aku akan terus ber'blogging'. hehe . tu pun kalau rajin laa nak menaip membebel kat sini & kalau ada masa laa . hehe

Aku rasa setakat sini je kot introduction for the first entry . hehehe . karang membebel lama lama , merepek merapu pulak kann . So as a conclusion, *eh, dah macam nak buat essay pulak . hahaha* aku berharap aku dapat meneruskan perjuangan blog aku and tak terbengkalai di tengah jalan . hahaha . Wish me luck okayyyy ? Daaaaaa :)




No comments:

Post a Comment