Saturday 11 August 2012

How I Miss Them :(

Silent Readers :)

Assalamualaikum semua :)

Hari ni entry aku bernada sedih sikit. sob sob :( Nak tahu kenapa ? Sebaaaab aku rindu dengan kawan-kawan lama aku time kat hostel dulu . huhu . Macam mana laa agaknya diorang sekarang kann ? Semua mesti dah makin berubah sekarang. Hmm , korang jangan fikir lain pulak . I mean bukan berubah perangai or apa , tapi berubah dari segi penampilan laaa . hehe . Confirm makin cun melecun hensem hensem smart smart gitu .

Benda yg aku rindu nak buat dgn diorang : *kawan2 perempuan je laa* hehe 


  • pergi DM (dewan makan) sama-sama
  • pergi sekolah naik bas sama-sama
  • pergi class prep sama-sama 
  • borak and gosip sama-sama . Oppss! kantoi sudah yg kitorang ni suka gosip2 . Actually aku je yg lebih-lebih . hehe
  • bla bla bla *macam2 lagi sebenarnya* heee XD


ni laa mereka-mereka yg aku rindu 

Yang tengah tu cikgu addmath kitorang . Nama dia Puan Badariah. Ni gambar time beraya rumah dia laa ni . hehe  . Dia ni baik sangat . tiap kali datang nak ajar addmath , confirm bawak something untuk kitorang makan . hehe . Tu yg seronok tu . heeee~

Haaaa , ada lagi gambar-gambar diorang . Rindunyaaaaa :(




ni time extra class for sejarah dgn Cikgu Mat Tarop. 
Okayy , sumpah cikgu ni lawak gila . hahaha


Next ,
ni gambar time Jalinan Mesra Yayasan Selangor :)


Try cari aku yang mana ? haaa , aku laa yg paling lawa kat situ . hahaha . *okayy , perasan sebentar*
Takda laa , aku gurau je . semua kawan2 aku lawa-lawa , cun-cun , ayu-ayu lagi tuu . heee :)

Terasa macam dah terlepas rindu dekat diorang lepas tengok gambar-gambar ni.  Rasanya kalau jumpa depan mata, confirm lagi seronok and teruja yg teramat sebab dah lama tak jumpa . hehehe . Confirm diorang akan terharu menangis teresak-esak bila dapat tahu aku ada buat entry pasal diorang . hahaha . *padahal diorang bukan tahu aku ada blog pun* muehehe xD 

Eh ! tiba-tiba aku rasa bila dah sampai penghujung entry terasa entry ni macam dah tak sedih pulak . hahaha . Haihhh , hantam laa labu . Janji ada entry baru . hahaha . Ni namanya mix entry . * okayyy , terms aku buat sendiri* hahaha

Hmmm , bila laa agaknya kitorang boleh jumpa lagi kan ? Tunggu time masing-masing nak kahwin laa kot . Ecehhh , macam tak boleh nak buat reunion jumpa kt luar je . kahkahkah . Apa guna handphone dgn Facebook wehh . Boleh je contact2 . Saja nak melebih lebih laa aku ni . hahaha

Em okayy laa , sampai sini je kot coretan aku . muehehe . karang cerita lebih lebih jd merapu pulak . hahaha . Last but not least ,
 AKU RINDU DEKAT KORANG ! :(

No comments:

Post a Comment