Thursday 23 August 2012

♥ NOVEL ♥

Silent Readers :)
Hari ni aku nak update entry pasal NOVEL . Hehe . Saja gatal tangan nak update entry baru . Mentang-mentang dah ada blog kann . Apa lagi , cerita kat sini laa . hehehe :)



 Biasalah kan perempuan dengan novel memang tak dapat nak dipisahkan . Same goes to kaum adam jugak laa . Tak dapat dipisahkan dengan bola or kereta . Eh ? betul ke macam tu ? Ikut firasat aku macam tu laa . Hahaha . Hantam laa labu . xD Aku suka baca novel-novel yang romantik jiwang karat semua tu laa . hehe . Nak tahu kenapa ? Sebaaaab sambil aku baca , sambil tu jugaklah aku berangan sekali . hehe . Berangan ala-ala ada prince charming selamatkan aku . Lagi2 dapat yg hensem . Haaa , lebih kurang macam tu laa angan2 aku yg takkan tercapai tu . hehe . Tak pun , aku suka baca novel yg ada unsur ilmiah and Islamic sikit . Macam novel2 karya "Hlovate" . Haaa , semua karya dia aku suka . Berjiwa remaja sikit . Then even bercinta sekalipun , confirm ada unsur2 Islamic . Unsur yg baik and boleh dijadikan teladan . Ni bagi pandangan aku laa . Tak tahu laa bagi pandangan daripada pembaca2 novel Hlovate yg lain . Heee~



Ni laa dia novel yg aku pinjam daripada roomate aku time awal sem hari tu . Kalau korang nak tahu novel ni pasal apa , pi cari kat mana2 kedai buku then beli okayy ? hehe . Saja taknak cerita . Karang aku cerita , panjang berjela pulak entry ni . heee~ Nak tahu tak ? Sehari sebelum raya baru aku dapat habiskan novel ni . Pehhh , lama gila kan aku ambik masa untuk menghabiskan novel yg ada 466 muka surat ni . hahaha . Kawan aku boleh habiskan dalam masa sehari je . Yang aku pulak berbulan-bulan . hahaha . Bukan apa , busy dengan assignment and class . Ecehhh ! Alasan je tu . hehe

And now , aku sedang gigih untuk menghabiskan satu lagi novel . Novel ni aku baru dapat walaupun sebenarnya dah lama aku cari . Padahal boleh je dapat awal dengan cara pergi kedai buku kann ? But aku yg malas nak pergi . hahaha . Ni pun kakak aku yg tolong belikan . hehe




Actually ada seorang kawan aku ni cadangkan kat aku pasal novel ni . Dia kata novel ni best . InsyaAllah , ada ilmu yg tersirat dalam ni . So , I'll try my best to finish reading this novel okayy ? hehe ^_^ Karang kalau rajin , aku cerita laa ea kt korang novel ni pasal apa . Tu pun KALAU rajin laa . heee~

Sampai sini je laa kot entry aku kali ni . Rasanya  takda laa panjang sangat untuk korang baca kann ? hehe . Okayy laa , bantal and tilam kat bilik aku tu dah seru2 suruh tidur . hehe *padahal aku yg dah ngantok* hehe . Good night you olls ! Doakan aku dapat habiskan novel yg baru ni dengan lebih cepat okayy . hehe . Assalamualaikum :)







No comments:

Post a Comment